Dressyrridning (igen)

Nu ska jag gå till stallet och rida:) Har skaffat lite inspiration och nu fan, nu ska det gå bra! Dressyren har ju känts lite si och så, ni läste väl senaste inlägget. Igår blev jag så trött på dressyrbanan, så jag gick ner till hoppbanan istället. Markarbete + hoppning blev det, och Clara fick till och med rida litepå honom. För mig gick det väl bättre i vissa övningar än andra, vi skulle trava på bommar och därefter göra skänkelvikning, och han fattade precis ingenting. Jag ger väl inte rätt signaler förstås, men jag fattar inte heller någonting! Usch, allt blir så himla svårt och det gör att vi börjar bråka hela tiden. 

Nej men fy, nu blir jag ju bara pessimistisk igen. Måste leta upp lite bra övningar för skänkelvikning, och sedan ska jag rida med förnyat självförtroende. Idag ska det gå bra! 

Kommentarer
Postat av: alvaa

GRYMMMMMMMA PÅ UPPDATERINGEN

2010-11-10 @ 20:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0